söndag 28 december 2008

Oktober

Ja, den här månaden var en dålig bloggmånad för det var få uppdateringar under veckorna. Tjejerna kom äntligen iväg på kryssning! Och vilken kryssning, underbart skoj, även om jag var bakis i två dagar efteråt...=)



Sen hade jag praktik under Oktober på Sala Väsby. Skitkul var det. Lärde mig hur mycket nytt som helst och jag trivdes hur bra som helst. Drog på mig en förkylning också vilket kan vara lätt hänt bland alla människor på en familjeläkarmottagning liksom...=) Mycket sjuka människor med baciller överallt...

Sen hade vi fest hemma hos oss också i slutet av Oktober. Fylleslag var det och jäklar så det såg ut dan eftre. Inte lika kul att städa som att dra fram allt måste jag säga... Annars var Oktober en lugn månad. Åt, sov och hade praktik typ. Man orkade inte så mycket mera.

Inga kommentarer: