tisdag 16 december 2008

Mars

Ja enligt mina bildmappar så var det en del festande i Mars allafall... =)

Jag bleknade fortare än fortast efter Thailand och återgick till att vara en vanlig blekfis igen, jag blev även jätteförkyld bara ett par dagar efter hemkomst och det var mindre kul. Annars plågades jag av uppsatsen, och var hemma och skrev på den i tre veckor medans de andra i min klass hade praktik. Den hade jag validerat bort på jobberfarenhet och det var skönt. Jag och Johanna såg även fram emot Backstreet boys konserten i April och bokade biljetter till AJ i Maj. Så det var mycket Backstreet under en period. =)


Men tillbaka till partyn, först hade Rickard fest och en massa fjortisar invarderade festen...=)Där jag fortfarande var brun...



Sen var vi ut och käkade på Akropolis och festade hemma hos mig. Jag var sjuk fortfarande, eller hade allafall inte frisknat till ordentligt så större delen av kvällen spenderade jag i sängen medan de andra festade..jaja. Så kan de vara. De andra såg ut att ha kul allafall..=)






Sen var de dags för påskfest hemma hos svärföräldrarna. Kul, men det brukar det ju vara så det är ingen nyhet. =)



1 kommentar:

Sofie sa...

Scheisse vad mörkhårig jag var där! Roligt med tillbakablickar, man glömmer så fort vad man gjort. Kul att bli lite påmind. Kramar