söndag 7 december 2008

En vecka till...

Sen är det dags för jullov, najs. Får se när jag ska gå dubbelt i Tärnsjö också... Måste få hem papper från polisen bara om att jag inte har nånting i brotsergistret... ;)

Dum som jag är så glömde jag bort att skicka in papperna på en gång så nu hinner dom inte komma till jag ska dit så jag måste ta upp det med dom när dom ringer i veckan... jaja, det får lösa sig. Vet ju att det inte finns något där så...=)

Lugn och skön helg har det varit, sitter och kollar i fatt på dirty sexy money just nu. Har inte orkat satt mig in i säsong två tidigare... men nu så! Riktigt bra och kul om vanligt. =)

Nej, det blir inte mycket vettigt skrivet här inte. Mår rätt bra överlag när det gäller det mesta för tillfället så det får jag väl vara nöjd med...=)

Inga kommentarer: