söndag 14 december 2008

Januari

Tänkte summera året som gått under ett inlägg för varje månad. Det här året har gått så himla fort och det känns som om all tid flytit ihop. Så vi får se om man kommer fram till vad som hänt genom att gå igenom allting...=)

Januari då, jag kommer ärligt talat inte ihåg Januari direkt...haha. Men jag påbörjade allafall undersköterskeutbildningen då. och så här pigg och peppad var jag första morgonen...=)



Sen då? Ja jag spenderade en del tid med min uppsats, transkriberade intervjuer tror jag. Sen såg jag mest fram emot Thailand i Februari...=) Linda tog sin lärarexamen och hade fest.






Selma var också med en stund och gratta gudmor sin...=) För övrigt var det en rolig fest som de flesta fester brukar vara med alla underbara vänner!

Januari var månaden jag startade den här bloggen så den fyller snart ett år. Jag hade BSB nostalgi, och jag påbörjade ytterligare ett av alla misslyckade viktminskningsförsök. (hoppas än på att jag nångång kommer lyckas)

Ja det var nog Januari det!

Inga kommentarer: