torsdag 18 december 2008

Maj

Maj, även det var en jäkla bra månad, ett ord. AJ McLean! Okej, två ord då...=) Sen hände det lite annat roligt den månaden också om jag ska vara helt ärlig, även om inget av de slår AJ på Berns så var det ju kul allafall.



Jag och Daniel åkte på kryssning med pappa och Tina, och syrran och Rickard. Det var riktigt kul, även om det var PRO invasion den kvällen, men åker man på en tisdag så haha..=)




Vi var till Theres och tittade på eurovision och jag hade fixat otroligt fina tävlingslappar! =)




Sen klippte jag även av mig en bit på håret, vilket sen blivit ännu mera och nu sitter jag och saknar det riktigt långa håret, men det växer väl ut igen. sist men inte minst klämde vi in en tokrolig fest hemma hos syrran sista maj. En sån fest som hade en härlig sommarkänsla, sitta i trädgården på filtar och bara ha allmänt skittrevligt.


Inga kommentarer: