söndag 21 december 2008

Juli

Måste ju säga att det var ju tur att jag började med denna tillbakablick över året, bortsett från dessa inlägg har jag en redig bloggtorka. Ligger bara på soffan och läser böcker. =) Njuter av att faktiskt vara helt ledig. Annars när man varit ledig har det alltid funnits något i bakgrunden, kommande tentor, jobb eller uppsats. Men nu är jag verkligen helt ledig och det är sååå skönt!!

Men juli då, jo jag jobbade en massa, köpte bärbar dator och var på allmänt dåligt humör. Hade jätteångest över uppsatsen och funderade starkt på att hoppa av hela karusellen, och jag fick ett positivt gravresultat som i början av Augusti ledde till missfall. Detta gjorde att slutet av Juli blev en jobbig och lång väntan på att se om det skulle gå bra eller inte, vilket är en av de jobbigaste upplevelser jag varit med om. Så Juli var ingen positiv månad av många anledningar....

Inte har jag nå bilder heller för det var inga fester eller speciella händelser som ägde rum. Tråkig och jobbig del av året som jag gärna vill glömma.

Inga kommentarer: