fredag 12 december 2008

Biblan

Borde egentligen plugga men jag vill inte! Det är tråkigt och det är mycket roligare att prata skit med Johanna. Men nu är hon alldeles inne i sitt pluggande och det vill jag ju inte störa...=) Så jag borde nog återgå till mitt eget pluggande. Har gjort klart en uppgift och har en till kvar, sen är det verkligen jullov på riktigt.


Och ikväll är det idolfinal igen då. Tjejkväll hos mig och nu är et väl bara att ladda upp då. =) Spelar för en gångs skull inte så stor roll vem som vinner, har dels tröttnat lite på idol och sen gillar jag faktiskt både Kevin och Alice så hur det än går så blir det nog bra de där.

Här kommer lite bilder från julfesten på numera före detta jobbet också då. Känns lite konstigt att inte jobba där mera men det behövs något nytt så nu ser jag fram emot nästa jobb!

Otroligt kul har jag haft mellan varven där ute, samtidigt som det ibland har varit olidligt tråkigt. Kan ju inte ljuga, första bemötandet man fick för fyra år sen var ju inte mycket att hänga i julgranen. Hade ångest över att gå till jobbet hela första sommaren, men med lite mer skinn på näsan så blev det ju riktigt bra till slut. Många därute visade sig vara helt underbart trevliga människor och de människor som kanske inte är det har jag lärt mig att hantera.

Jobbet därute har lärt mig mycket om att våga stå på mig själv, ta ansvar och att lita på mig själv, och det är inte dåliga erfarenheter att ta med sig!

Så tack Åsgården för fyra väldigt innehållsrika år!







Inga kommentarer: