onsdag 3 december 2008

Utmaning

Reglerna är:
* Publicera reglerna på din blogg.
* Svara på sex 8-sakerna.
* Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram

* Grey's Anatomy
* Mcleods daughters
* One Tree Hill
* Army wives
* Private practice
* Ghost whisperer
* Supernatural
* Brothers and sisters

(Det här var ju lättast...Finns många fler men nu var det åtta som gäller så det är lika bra att hålla på det antar jag...)

8 saker jag gjorde igår

* Tittade på biggest loser au säsong 2
* Pluggade på biblan med Johanna
* Pratade med pappa i telefon
* Ville shoppa Twilightbox
* Suckade över min kassa ekonomi
* La en massa patians
* Drack alldeles för myket coca cola
* Låg vaken till kl 1 utan att kunna somna... (kan ha varit colan)

8 saker jag ser fram emot

* Läsa twilight serien på engelska
* Jullov
* Thailand
* Ha massor med pengar
* Ha ett jätteroligt jobb
* New moon filmen.
* Nya bsb-skivan
* AJ - skivan

8 favoritrestauranger

* Akropolis
* Thai stället i sala
* Max
* Stället i västerås där man kan komponera ihop sin egen sllad
* thaiställe i västerås
* Sen kommer jag inte på nå mer... och inte är jag särskilt duktig på restaurangnamn heller verkar de som...

Åtta saker på min önskelista

* Återigen... Twilight
* BSB - skivan
* AJ - skivan
* Massor med pengar
* Lust att träna så jag slutar vara tjock
* Personlig tränare... (frivilliga??)
* Ett eget bibliotek
* Och sist lycka och framgång för mig själv och alla mina nära och kära... (för att inte vara så ego liksom... )


Åtta personer jag utmanar:

Syrran
Linda E
Johanna
Anna
Yvonne
Karin
Elin
Sofie

Inga kommentarer: