tisdag 1 april 2008

1:a April

jaha, ny månad då. har en vecka på mig att göra tre uppgifter. får jag bara boken så är jag nöjd. måste prata med helena om det. kanske kan mötas nånstans så jag kan få den. måste komma ihåg att messa henne...

då blir de plugga tre uppgifter i morgon för omvården. skicka in dom, och sen har jag två dagar kvar för uppsatsen. perfekt. är nästan klar med resultatdelen och har lite tankar om analysen som jag klottrat ner för att komma ihåg de så länge. så ni ser. nu har jag meddelat er vad jag tänker göra så nu kommer jag inte undan...haha...=)

har kollat bilder och filmer sen påskfesten. och linda =) herregud säger jag bara... du dansar så fint när du e full... de måste du se sen...=)

2 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

ööh... är det jag linda som du pratar om eller?? Jag har väl inte dansat..herre gud.. jag säger inget så har jag ingenting sagt =)

Linda sa...

Jag vill ha de där bilderna sen Carro. :)