fredag 4 april 2008

tjohopp

en halv sida analys har jag kladdat ner nu på morgonen sörrni! känns som att de har lossnat men är nervös för handledning. tänk om allt jag skrivit blir totaldissat. och de bara är att börja om.... då lägger jag ner. men nu tänker jag ta helg. ska till västerås med syrran och möjligen hälsa på pappsen om han är hemma...=) tisdag blir tokplugg med analysen då det ska skickas in på eftermiddagen... *nervöst* men jag ska ha ihop tre sidor analys allafall. så är det bara!!

i morgon är det dop i falun. både kul och trist. kul att göra något annat, men att åka till falun och sitta i en kyrka...njaa... jaja de blir nog bra de där. tänkte sitta bredvid sofie i bilen så kan man tracka henne lite... alltid roligt liksom... =)

nej nu ska jag platta håret så man ser ut som folk! trevlig helg!!

3 kommentarer:

Elin sa...

du kommer klara den där analysen kalas...finns inget att vara orolig för =)

Anna sa...

På tal om jobb i sommar så tror jag Carina räknar med dig, hon nämde dig på vår lilla Apt i onsdags, men hon är ju inte så snabb direkt. Kul om du kommer i sommar tycker jag! Det är så bra att prata med dig när jag irriterar mig på nån....

Sofie sa...

du kommer fixa uppsatsen! jag har inte hunnit titta på den än, men jag kanske ska roa mig med det imorgon :) men du, du misslyckades med att sitta brevid mig i bilen och trakasera mig idag...dock gjorde ju pappa det jobbet ganska bra :)