onsdag 16 april 2008

normalitet? njaaaa....

vet inte om jag är så normal just nu... inget jag lider av visserligen, men ändå... helt normalt är det nog inte att hela dagen i skolan längta hem, för att äntligen komma hem, ignorera att man är otroligt kissnödig för att först kasta sig in till datorn för att dra i gång musik, (bsb såklart) på högsta volym för att sen in på toa med öppen dörr för att inte missa något av musiken..=) sen är det bara att sitta där med de där eviga fånleendet som förföljer mig just nu och bara njuta. =)

blir mycket bloggskrivande nu för tiden och jag snöar verkligen in mig på vissa ämnen i vissa perioder, skola, jobb, thailand, backstreet boys... ja, jag tror ni vet hur jag menar...=) men jag har kommit fram till att bloggandet är ett väldigt skönt sätt att ventilera. även om man kanske inte ventilerar precis allt då den ändå är offentlig så kan man få ur sig bra mycket. och att skriva ner det gör allting mycket klarare på något sätt.

har varit på museum idag med skolan. sot och bot i västerås. sjukvårdshistorian i västerås. rätt intressant. och sen träffat en landstingspolitiker som prata om vad dom gör och så... också rätt intressant även om man kan tycka vad man vill om en del av sakerna... men man är väl inte politiker för inte och då kan man ju prata bort en badboll om så är...

1 kommentar:

Monica sa...

Tack! jag tycker det e skitkul med photoshop:) i början va det skitsvårt men ju mer man sitter desto mer lär man sig! kul att du kikade in!