fredag 18 april 2008

äntligen helg!

gud så skönt det ska bli med helg. även om jag tycker de känns som att de var helg för typ tre timmar sen senast men... tiden går så himla fort så det är helt sjukt. idag har jag till pappa på middag och det blir nog gott. brukar bli det.

livet känns så himla bra för tillfället. dels svävar jag på mina små fjortismoln... =) även om dom liksom blir mindre och mindre med åren. men ibland kommer dom tillbaks och det tycker jag fakiskt känns rätt skönt. måste vara så tråkigt att vara vuxen jämt. och med det menar jag inte att man tar ansvar för sitt liv för det gör jag och det hör väl til vuxenheten. men en del människor verkar anse att, "vara vuxen" är samma sak som att aldrig ha roligt, för man har för mycket att göra bara med att hålla reda på hur man får eller inte får göra när man är "vuxen". och såna människor ser jag faktiskt inte som vuxna utan mer som tråkiga skitstroppar. för oftast sätter dom sig på sina höga hästar och ser ner på andra som ibland trots sin ålder som anses "vuxen" släpper loss och bara har kul. så nej, mina fjortismoln vill jag aldrig tappa bort!!

men det var ett litet avhopp om åsikter, tillbaka till mitt för tillfället härliga liv. =) skolan flyter på riktigt bra. uppsatsen går över förväntan. är inte kul men jag mår inte längre dåligt av den och det är väl positivt om något! sen börjar sommaren komma sakta men säkert och det är riktigt härligt. allting fungerar så bra med mig och daniel... vilket definitivt är bra! =) så för tillfället finns det faktiskt ingenting att klaga på och jag är alldeles för positiv just nu för att ens orka fundera ut något.

nej, nu tänker jag dona vidare innan tåget går till västerås! ha de bra!!!!

Inga kommentarer: