fredag 11 april 2008

äntligen fredag!!

hade handledning idag. och den var riktigt bra. var inte alls så illa som jag trodde. fanns lite textmässigt att fixa i början på uppsatsen som måste bli mer vetenskaplig och distanserad, mkt användande av jag överallt... =) men de har jag redan insett och börjat ändra så det är lugnt. sen fick jag svar på lite småfrågor jag hade och vi pilla lite med ändringar i i överskrifterna och numreringarna.. sen sa hon att min uppsats blir bättre ju längre man kommer i den och att analysen ser ut att kunna bli jättebra och intressant. och det är ju toppen! så jag är skitnöjd! =)

men nu har jag tagit helg, och sitter och tittar på black and blue konserten! underbart. är så ledsen över att den aldrig kom till sverige... vet att de finns en ordentlig orsak till varför men ändå...

vet att de flesta nu bara himlar med ögonen och tänker att nu är hon igång igen... och ja det är jag...=) men de är ju för fasen konsert på måndag. är inte så konstigt att man blir lite besatt under en period då. brukar ju gå över efter ett par veckor så där och jag återgår till mig själv. finns ju annat än bsb i livet, faktiskt...=) men under perioder, oftast vid skivsläpp och konserter så tar den inre fjortisen över och de blir mycket sån musik! =) så efter konserten kommer jag befinna mig i bsb- rus ett par veckor... bara för att förvarna lite...=) men jag brukar faktiskt bli normal igen! =)

nej nu är livet rätt bra faktiskt. uppsatsen går bättre än jag trott, skolan går bra och är riktigt kul, 2 underbara konserter på väg och en resa til lplanerad. även om den ligger lååååångt fram i tiden. men den finns ju där. kan bara bli bra av allt de där. tänk, nästa sommar kan jag söka jobb! då blir de också mycket bättre... =) känner mig positiv idag!!

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

bra...positiv är bra =)