torsdag 3 april 2008

härligt!

jag är klar med allt i skolan så det är bara att börja i fas med alla andra när nya kurserna börjar på måndag och jag är framme vid analysen på uppsatsen vilket jag ska sätta igång med i morgon. har tagit time out för dagen då jag gjort ganska mycket klart i uppsatsen idag ändå.

så nu ska jag städa upp i min garderob... igen... slänger bara in tvätthögarna där varefter så efter ett par veckor hittar jag ingenting...=)

nu är det 11 dagar kvar till konserten och jag längtar nå alldeles jättemassa!!!

måste ringa carina snart också för att höra efter hur det går med sommarjobb. har sagt att jag är intresserad men oftast går det ganska segt och få svar. känns som att alla andra ställen är klara med sina sommarvikariat månader före mig... hoppas på att få jobb. kan ju aldrig vara säker så därför är det bra att veta snart. så jag kan söka annat. annars blir de en jäkligt tajt sommar....

här kommer lite bilder sen påskfesten...haha...=)





2 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

alltså...bilderna va ju ok ändå, fyllebilder som dom brukar va liksom men filmerna..... herre guuuud!!!! Jag ska aldrig mer ens ta i en spritfalska, så jävla pinsam!! visa dom inte för nån obehörig bara, haha =)

Anonym sa...

Vad kul att det rullar på för dig med plugget:)

Angåendet kortet på mig ojdu...
vit, vitare, Theres.
Inte konstigt att jag blir trött ser ju ut som att jag precis kommit från åderlåtningen(?). Hahaha
/Tes