måndag 14 april 2008

detta nedanför skrevs av johanna och jag kopierar det rakt av för tydligare än så kan det inte sägas! kan tillägga att jag knappt sovit i natt och vaknat av att jag hör bsb sånger i huvudet hela tiden. sitter i skolan idag med ett fånleende på läpparna och nynnar lite för mig själv... har inte hört många ord av föreläsningarna idag.


"Åh, idag är det äntligen dags! Kan knappt sitta still, och fjärilarna fladdrar i magen på mig! Har nyss lagt kameran på laddning också, det här ska vi minnas forevver! Mamma mia, jag är nästan nervös! Nu tänker jag förvarna alla som kommer komma i kontakt med mig de närmsta veckorna: Jag är på väg in i BSB-mode, och därifrån kommer jag nog inte ut på ett tag. Enkelspårighet, dagdrömmar och svårigheter att fokusera på vad du säger kan mycket väl vara en del av det här tillståndet. Spontana utbrott av sång förekommer också. Så, nu är ni varnade. "

stor händelse om bara några timmar!!!!! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ääääntligen får ni se erat efterlängtade bsb!! Ha det så bra nu ikväll:)
/Tes

Elin sa...

Ha de så jäkla kul nu ikväll!! Jag förväntar mig att få läsa om allt i bloggen sen....ja å efterfesten med grabbarna B också =) Men snälla försök att komma ihåg att ta med er Karin därifrån...ni vet de har ju hänt förut =)