tisdag 15 april 2008

konserten!

ja, så här dagen efter när man börjar smälta allt och inse att det faktiskt hänt så känns allt jäkligt bra! fjärde gången jag ser dom live och dom är precis lika jävla bra varendaste gång. går inte att beskriva känslan när de kommer ut på scen eller när varenda kotte därinne sjunger med så mycket att de överröstar deras sång. det är stort! till och med karin tyckte att det var riktigt bra och det är kul. =) själv tyckte jag nog att det var magiskt! nu är det bara att hålla tummarna för att de gör en världsturne även med nästa skiva. =) annars blir de london konsert med johanna!

var väl allmänt uppe i det blå timmarna innan och fortsatte vara där uppe genom hela konserten. är nog där även idag och tror inte jag kommer komma ner än på ett tag. en månad kvar til a.j och det kommer bli riktigt bra från vad man fick höra igår. "drive by love" var en bra försmak av vad som kommer. och det är inge boyband stuk över det hela. kan snarare komma att bli väldigt sexuellt och de gör ju ingenting!! ;)

jaja konserten var underbar och dom är lika underbara som vanligt. så jag är totalt nöjd just nu. hur ska jag lyckas fokusera på uppsatsen efter de här??

här kommer lite bilder från igår. tyvärr är de svårt att få riktigt bra bilder men en del blev skapliga allafall...










Inga kommentarer: