söndag 27 april 2008

vilken jävla helg...

shit va dåligt jag mått... hade jättekul hos linda i fredagskväll men när jag kom hem började jag må illa som fan och sen dess har jag spytt non stop i ett dygn ungefär. allt jag försökt få i mig i vätskeväg har kommit ut lika fort igen... så igår låg jag däckad i sängen hela dagen. har inte varit vaken många timmar tror jag. men idag har det vänt tror jag. har en jäkla huvudvärk bara och magen känns väl kanske inte helt hundra, men det har inte behövts några fler toabesök... fy fan för magsjuka... vidrigt!!

ska väl försöka är lite smått idag men jag känner mig inge hungrig. vet inte hur mkt jag vågar äta heller. lika bra att vara lite försiktig...

så det här blev ju ingen rolig helg direkt. jag som ville träffa tjejerna igår... tror inte ni hade velat ha mig där...=) jaja, förhoppningsvis träffar jag en del av er allafall på valborg. till dess ska magen va i form igen! =)

nej. nu ska jag bara slappa och vila upp mig. kanske försöka få i mig en smörgås...

2 kommentarer:

Karin sa...

Usch och fy för magsjuka, de är ju hemskt! Skönt att du mår bättre iaf! Hade ju varit kul att träffa dig igår, men du får se till att må bra så att du kan va med på valborg ist! :) Tror inte du vill ha så mycke låttips av mig... jag brukar ju alltid bli nerröstad... men mika tycker jag är bra, kanske är nått? krya på dig nu, kraaaam!!

Anna sa...

Oj oj ibland blir det jobbigt dagen efter! Jag håller med Karin ovan att jag blir glad av Mika och jag gillar EMD nya låt "Jennie let me love you", sen har du alla party klassiker sen 90 talet de är grymma, men det förstås jag är ju snart gammal tant i jämförelse med er, så min musiksmak är kanske inte så bra....