tisdag 29 april 2008

stolt!

var ute och promenerade/sprang 45 minuter idag! så mycket springa blev de inte de idag då jag inte hade nå bra skor men jag sprang kanske 1 km allafall. men gud så jobbigt...haha... var ett tag sen jag orkade springa 5 km, sorgligt men sant. men jag gick i rask takt och varvade med spring och jag lär väl börja någonstans antar jag. så nu är jag riktigt stolt över mig själv. tog mig ut alldeles ensam. brukar annars ha väldigt svårt att komma iväg om jag inte har sällskap. löjligt, jag vet. men har så svårt att motivera mig att gå ut alldeles ensam liksom. men jag tog min mp3 spelare och gick iväg mot parken och där gick jag runt i lite olika kombinationer. =)

antar att ingen missat nyheterna om den inlåsta familjen. läser om det varefter det uppdateras och mår riktigt illa över vad som hänt. kan inte ens säga att jag förstår att de haft det hemskt för det går nog inte att föreställa sig vilket helvete de haft. är så ofattbart så man kan nog knappt bara ana hur vidrigt det varit. vilken vidrig människa som kunnat genomföra något dylikt och levt normalt ute i samhället.

i morgon är det valborg! måste ladda kameran. så här roliga bilder blev de från förra årets valborg. och med mina tjejer kan det nog inte bli annat än minst lika roliga bilder i morgon! =)



1 kommentar:

Anna sa...

Vad duktig du är som börjat springa, själv är jag så lat och otränad att 100m räcker så håller jag på att avlida dessutom är det så tråkigt... Men raska promenader är jag bra på så jag håller mig till det tror jag. Hoppas att du haft en bra valborg!