söndag 20 april 2008

resor

sitter här och tittar på gamla bilder från resor jag gjort med daniel eller vänner eller med både daniel och vänner....=) rätt kul faktiskt. hittade mina gamla dagböcker igår. från högstadiet och gymnasiet. 5 stycken var det. kul att läsa. så naiv och odräglig man var ibland alltså. men vilken nostalgi. kommer så väl ihåg känslorna när jag skrev det. funderar på att skriva igen faktiskt. inte bara här. för även om man kan vara rätt så personlig, och jag skriver nog om de mesta jag funderar över så finns de ändå en gräns. skulle aldrig skriva om mina absolut innersta tankar och känslor i vissa ämnen så här offentligt. men tillbaka till temat resor som det här inlägget faktiskt var avsett för. här kommer en liten åteblick i bilder på en massa olika äventyr... haha...=) så de kan ju bli långt men det tar ju inte så lång tid att titta på bilder. =)

Paris 2003 med daniel. en alldeles underbar resa och den första tillsammans! =)

utsikten mot eiffeltornet, står på triumfbågen och tar kort.


sagoslottet på disneyland.


suddig bild på mig på disneyland..=)


sen blev det resa med Elin till rhodos 2004. under 2004 åkte vi till sälen allihopa första gången men jag har inga kort på datorn från det. på den tiden hade man gammal hederlig skitkamera...haha..=)

våran strand...


poolen och hotellet.


vår strand på kvällen.


sen åkte vi till sälen igen 2005. (bästa sälentrippen någonsin!)och de här korten beskriver nog stämningen där bäst.

älskade, (hatade)kortet.... =)


stämning på topp!


kaPLUMP kväll... =)


spruthus... spruthus!!


sen åkte jag, daniel, syrran, sofie och torben till cypern hösten 2005.

stranden.


utsikten till poolen och havet.


hotellet.


sen i början på 2006 var det dags för tjejkryssning. vilken resa. finns inte så mkt bilder men en del allafall..=)





senare 2006 kom sista resan till sälen med allihopa... men man vet aldrig om de blir fler nångång...

sofie, dennis och caroline...=)


elin, linda och jag


underbara johanna.=)


2007 blev de inga längre resor men en liten utflykt till ladies night alla fall..=)
2008 har det hittills blivit en thailandsresa med daniel, elin och oscar =)helt underbart! och i maj blir det en kort kryssning med daniel, syrran, rickard, pappa och tina.. .det ska bli kul. blir inga bilder från ladies night eller thailand för nu verkar inte blogspot orka med mig längre för de händer ingenting när jag trycker på lägg upp bild. =) efter allt detta arbete.... det har tagit tid!! så förväntar jag mig lite roliga kommentarer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha kortet på dig, Elin och Linda går ju aldrig ur tiden det är ju en enastående klassiker:)

Man borde verkligen knäppa mer kort än vad man gör!!!Från och med nu ska jag bli en foto nörd!!

Mvh Tes/Lola

Sofie sa...

åh, snacka om nostalgi! det där sälenkortet kommer man nog aldrig sluta skratta åt! :)

Linda Eklöv sa...

haha men va fan carro.... du får inte lägga upp sånna där fula bilder =) många minnen har man ju men herre guuud så man såg ut... att ingen sa något.... haha!! mer skojjiga påhitt och resor tycker jag... kanske fler kryssningar eller nåt annat tok?!