torsdag 10 april 2008

koh lanta 2009

herregud. jag har nyligen bokat en resa för fyra (jag,daniel,elin,oscar)till koh lanta,thailand den 1 mars 2009. två hela underbara härliga soliga veckor igen! =)så nu är det bara att börja spara igen... =)har inte räknat ut antalet dagar än då det är för många dagar kvar även för mig att vilja veta...=) men det kommer nog sen! =)







haha, och vet ni vad?? jag har ju min röda fiiina väska så jag behöver inte oroa mig för knarksmuggling... bara att packa och åka! och jäklar vad jag ska shoppa då! skor och jeans ska jag leta efter!!! =)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Ser härligt ut!Men hallå, tänker du vara borta på min födelsedag, vad ÄR det för stil??? :)

Elin sa...

det är typ 323 dagar kvar...oscar räknade ut de imorse....jag vet man vill slå på honom ibland =)

Monica sa...

Vilka fina bilder:) ja blir avis! vill me utomlands.. aldrig varit förutom finland haha