onsdag 25 juni 2008

14 timmar kvar...

sen släpps backstreet boys konserten på msnmusic!!! äntligen!!! gissa vem som kommer sitta spikad vid datorn kl tolv???

och nu är krysningen bokad och klar, inte de lättaste att få till de där inte... men den 4 oktober bär de av. 24 timmars flummande och partande. hääärligt! =)

för övrigt så är jag mer positiv till att jobba idag. är alltid mycket bättre bara man väl kommer dit. av och till trivs jag riktigt bra. så jag ska inte klaga alltför mycket. =) skämt ut mig för resten av livet idag på jobbet allafall. personalen har haft körsång för de boende och anhöriga, herrejösses säger jag bara. jag kan INTE sjunga. och jag menar verkligen INTE. det är roligt att sjunga, men jag ska inte göra det så folk hör. men lite småkul var det...haha... =) saker man gör på jobbet alltså....=)

nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite i min nya spännande bok. är trött som sjutton. ska sova ut i morgon för sen drar det igång. jobba heeela långa helgen. men det blir nog bra ska ni se. just nu i denna minut känner jag mig postiv till jobb...=) det svänger fort från bra till dåligt och fram och tillbaka, men jag vantrivs inte, då skulle jag nog inte jobba min fjärde sommar på samma ställe...=) måste bara klaga lite ibland.... =)


herrejösses, hotties!!! ;)




1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas att du forsätter att trivas på jobbet.