tisdag 24 juni 2008

lite ångest...

okej, de här med att var positiv är ju inte riktigt min grej, som de flesta som känner mig vet...=) skulle ju hålla en positiv inställning till att jobba över sommaren men det är faktiskt svårt ibland. vill INTE åka och jobba idag........ inser ni hur lång tid sex och en halv vecka är??? tro mig, låååång tid. ser fram emot augusti och skolstart, eller njaaa... men allafall...

nej, tänk positivt igen, kan ju inte börja tröttna redan nu då blir de ju outhärdligt. jag tjänar pengar, dagarna går snabbt, rutiner är inte tråkigt och jag har massor gemensamt med alla jag jobbar med.... eller nåt....

undrar om det är så här man känner oavsett vad man jobbar med? hoppas inte det... eller så är det fel på mig helt enkelt... jobba är för jävla tråkigt och det tar aldrig slut. vill inte vara gammal men att fylla 65 skulle nog inte vara helt fel...

2 kommentarer:

Anna sa...

Hihihi, det är skönt med semester! Tyvärr har snart halva gått.....

Hoppas du står ut trots allt!

Linda Eklöv sa...

haha jo vi velar ganska mycke... blev nämligen inte den audin igår heller. Va en hink =) vi ska sälja bmwn som jag åker i å skaffa en annan liksom, sååå är det tänkt.