måndag 9 juni 2008

lite lätt lyrisk...

ja ni, johanna kan konsten att muntra upp en så här på kvällskvisten, 17 stycken mp3or med najs kvalite med alla låtar från A.J konserten!! =) nu vet jag ju vad jag kommer att lyssna på ett tag framöver allafall...

har egentligen inte så mycket att meddela för tillfället. i morgon ska jag på ansiktsbehandling och sen ska jag redigera uppsats och skicka till handledaren, sen blir det en dag ledig och sen är det dags att träffa handledaren och se hur sågad man blir... *hoppas på det bästa*

har ägnat den här dagen åt att toktvätta och städa, det fina vädret i helgen har liksom gjort att man inte orkat bry sig men nu var det nog. behövde en paus från solen så då fick det bli så... nu ska jag bara ta tag i garderoben också som ser ut som en krigsplats... kanske ska dona med det nu?

köpte lite nya böcker idag, =) läser alltid mycket på sommaren. så skönt att slippa skolböcker, och jobbet är näääästan som semester för när man väl är ledig så är men verkligen ledig och behöver inte bry sig. och då är det skönt att bara slappa och läsa bra böcker! =)

börjar alltid att skriva här utan att ha en aning om vad och antar att det kommer bli ett kort inlägg men det svävar alltid ut. vet inte om det är så intressant egentligen, men det kan ju vara kul att ha och titta tillbaka på. jaja, det blir nästan alltid längre än vad jag tänkt allafall. nu ska ajg lyssna på A.J och kanske städa garderoben, orkar man det egentligen liksom?

Inga kommentarer: