söndag 22 juni 2008

städdag

japp, det är precis vad vi haft här hemma på förmiddagen. tråkigt men välbehövligt.

pratade med en del av tjejerna i fredag om kryssning första eller andra helgen i september. låter väl skoj? så vilken av helgerna passar er bäst? och är ni intresserade av att haka på? ni kan väl meddela mig här eller på ett mess om ni är sugna och vilken av helgerna som fungerar bäst så kan jag försöka dra ihop det hela?! månica å gänget behöver en semester och tid ihop för att planera kommande showtillfällen liksom! =)

och nej, de här är inte ett fiskande efter kommentarer, men ni behöver ju svara om jag ska kunna kolla upp det hela lite mer... =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

förut härjade du ju om att andra helgen i september var bokat för gbg... haha men vad vet jag:)/Tes

carroegirl sa...

haha, jo men de blir väääldigt dyrt med en helg där jämfört med en kryssning, så då tänkte vi att de kunde vara kul med en kryssning. så är du intresserad så hör av dig...=)

Elin sa...

passar bäst med andra helgen för mig =) jag jobbar första så de är big no no =)

Karin sa...

nu har jag uppdaterat! kort, men ändå :) jag vill med på kryssning, så klart! första eller andra helgen spelar ingen roll, men andra blir väl bäst eftersom de va den vi pratade om förut?