torsdag 26 juni 2008

på uppmaning av johanna

Veckans...
Bästa:

torsdag som är den enda lediga dagen den här veckan. och backstreet boys konserten sänds på msn!
Sämsta:
att jobba 6 av 7 dagar...
Roligaste:
körsången på jobbet...haha
Tråkigaste:
jag måste verkligen städa min garderob!
Godaste:
har bara ätit massa trist mat ju, så jag får väl säga baguetten på johanssons idag med mamma..=)
Themesong:
i quit - aj mclean
Nya:
har shoppat en ny plånbok. dyr jäkel, men förhoppningsvis håller den ett tag. den andra håller på att rasa sönder...
Craving:
alldeles för uppenbart att svara godis. =) så jag säger klänningar. är jättesugen på massa söta klänningar nu i sommar. hittat flera stycken. som jag vill ha..=)

satan vad jag bloggar nu för tiden... vilken liten internetnörd jag är egentligen...haha...

Inga kommentarer: