torsdag 19 juni 2008

positiva tankar....

jag fortsätter med mina positiva tankar och övningar hoppas på att de hjälper. för det finns något i väggarna på jobbet som bara osar, vilket gör att jag jobbigt snabbt förvandlas från positiv till allmänt jäkla tvärsemot och negativ som en trulig jäkla tonåring ungefär... inte bra... men något inom mig skriker i ren protest. löjligt va? jag tror att det är mitt inre jag som vrålar ut; "du ska inte jobba på ett sånt här ställe i längden, för din egen, för de äldres och för medpersonalens skull" eller något.

men tillbaka till det positiva. det är roligt att tjäna pengar, det är roligt att jobba, det är roligt att ha rutin... men mest av allt det är roligt att tjäna pengar!!

fortsätter jag tänka såna här positiva tankar kanske jag söker jobb inom sala kommun innan det är över, vem vet liksom. känner att positiva carro är på framfart!! =)

Inga kommentarer: