söndag 22 juni 2008

kryssning igen

okej så här ligger det till. jag tänker försöka boka den 20-21 september. av någon mysko anledning så kommer naturligtvis inte den helgen upp när man bokar online men alla andra helger gör det. så jag får ringa dit helt enkelt och kolla. om den helgen nu inte skulle gå så blir det antingen ingen kryssning alls eller så blir det i oktober om någon vill åka så sent? tror inte det är någon fara eftersom vi aldrig är ute direkt på havet när man bara åker 24 timmars. men mer om det sen. jag tänker boka på onsdag så innan dess vill jag ha svar. finns det inga platser så bokar jag inget alls så får vi helt enkelt börja om och leta datum igen. så bara för att ni ska vara lite förberedda så kan ni ju checka hur helgerna i oktober ser ut så ni vet om frågan nu skulle dyka upp. att planera sånt här är nästan magsårsvarning så efter den här resan får någon annan vara planerarklubb...=) priset ligger för övrigt runt 700-900 kr ungefär, med hytt, buss, mat och frukost så ni vet.

2 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

jag kan 20/21 iaf... om det blir oktober så kollar jag om det går bra oxå men det ska det väl göra! Tack för att du ställer upp och fixar!!!

Elin sa...

jag kan också 20/21 så jag hänger gärna på =)