torsdag 26 juni 2008

jag älskar internet!!!

i dag är mitt liv underbart, faktiskt, jag lovar! konserten går inte att titta på här än på msnmusic men snälla själar finns verkligen. så nu sitter jag och tittar på den ändå och har den på datorn, för evigt. ska bara bränna ut den på skiva också, ifall datorn skulle gå sönder. =) underbart med internet va???!!! =)

inte ens att jobba hela helgen får mig på dåligt humör, för när jag väl är ledig kan jag titta på konsert om och om igen om jag vill! folk kan försöka få mig att tro att andra artister är underbara och det är mäktigt när de uppträder, jaja, tro det ni. jag vet vad jag vet och det är att inget är mäktigare än det här... så de så... sen får folk tycka vad dom vill. jag vet vad jag vet och jag tycker vad jag tycker...

nu kan folk invända med argumentet att tyckande faktiskt är subjektivt. och det har nu ju rätt i, men i och med att det är det så väljer jag att tycka att alla andra har fel... så vad för musik och artister andra ser som det absolut bästa. gör det. jag ska inte försöka ändra eran uppfattning. var bara medveten om att min uppfattning inte heller kommer att ändras. överhuvudtaget!

så där ja, då har jag fått ur mig det också, och mår mycket bättre...=)

för övrigt så hoppas jag att karin och sofie har kul i helgen också. en sak till som jag aldrig kommer förstå är festivaler och tjusningen med det hela, men återigen. erat val. har folk kul på festivaler så åk och ha alldeles för jäkla kul! =) men försök inte inbilla mig att det är underbart. jag stannar här jag och har alldeles för jäkla kul med mitt istället...=)

är nog tur att folk är olika. (även om jag väljer att tro att jag är bäst och alltid har rätt. carromakt liksom!) haha!!! =)

Inga kommentarer: