onsdag 18 juni 2008

försenad första dag på jobbet...

skulle ju ha börjat i måndags, men pinsamt nog fick man sjukanmälsa sig första dagen. jaja. nu e jag bara täppt i näsan, men redo att börja så i kväll klockan 16 kör det igång... hade sett fram emot att jobba och inte behöva tänka alls på skolan, men nu blir de ju inte så på grund av uppsatshelvetet som inte någonsin i hela mitt liv kommer bli klar.

har allafall inte tänkt lyfta ett finger på den den här veckan. ska försöka planera in nån dag då och då framöver sen som jag jobbar med den lite. 1 sida till med tidigare forskning, ändra lite smått här och där (flytta stycken, och lägg till lite argumentation) och utveckla resultatduskussionen. låter inte så mycket så där, men jag får mig inte till att ta tag i det. hatar den!!!!

nej, nu lägger vi undan den. på måndag kan jag börja våndas över den. nu är det jobb och midsommar som gäller. har ju visserligen inte jobbat en dag än men än så länge känns det bra. =) finns en risk för att det inte låter lika positivt om några veckor. inget personligt mot de som jobbar med mig, inte dom det är fel på. men arbetsuppgifterna varierar inte alltför mycket så om tre veckor kommer jag antagligen rabbla jobb i sömnen... och vara på lite mindre bra humör. jaja, det tänker vi inte på nu. än så länge känns de ju faktiskt bra. =)

Inga kommentarer: