torsdag 5 juni 2008

Tredje gången gillt...

Rekord! Så många inlägg har jag inte klämt in på en dag tidigare. Jag slipper allafall disken och det är jäkligt najs, för det innebär ju att diskussionen blev klar idag...=) Och nu är det bara att redigera i den så ska jag skicka den till min handledare och sen rullar det igång med ändringar och opponering och ändringar igen, men sen är det över!!! =)



Tog ca tre timmar att skriva färdigt så vid tolv låg jag ute i solen och bara njöt med musik och en bok. Så tråkigt att jag ska vara en sån som har så jäkla svårt att bli brun! Vill också se så där pepparkaksbrun ut, men jag blir lite småbrun och sen händer inget mera. Hoppas det blir fint väder hela helgen så man kan vara ute och bada och sola. =)

Fick blommor idag av blomsterbudet också, gulliga Elin som skickat! tack!! Trodde nästan jag hade en hemlig beundrare först men nej då...=) tänkte att de kunde vara lite kul att visa daniel liksom...haha =)Och fina blommor fick jag av daniel också efter jobbet. Det är ju stängt i morrn så jag fick idag, men de gör ju inget... =)



Ut och springa med sofie senare och sen dammsuga och plocka undan lite, men det pallar man inte nu så det får bli senare när det är lite svalare, lär väl se representabelt ut i morgon om det kommer besökare liksom..=)

är så glad att det är sommar! mår mycket bättre när det är ljust och varmt! allt blir liksom mycket roligare att göra.

Inga kommentarer: