onsdag 4 juni 2008

sommar!!

Gud viken härlig dag det varit idag! Legat på Johannas altan och stekt, ätit jordgubbar och glass. Läst tidningar och tittat på Selma som plaskat i sin balja.
Har varit en rikigt bra sommardag helt enkelt. =)

Tror ni att jag inte ser fram emot i morgon och behöva skriva klart diskussionen?! Har lovat Daniel att den ska vara klar i morgon annars får jag diska hela nästa vecka... och det vill jag INTE. Så jag tänkte helt enkelt gå upp tidigt. Skriva 2-3 sidor på förmiddagen och sen gå ut och njuta av solen!

Phuu, sitter här och pustar, Har precis ätit mat och känner mig alldeles övermätt...tänkte sätta mig och lägga in nya låtar på mp3 spelaren så man har något att lyssna på ute i solen. Vet inte om jag nästan hoppas på att de ska regna i morrn så det inte känns så jobbigt att sitta inne och plugga...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Annars kan vi göra så att jag sitter och skriver klart åt dig imorrn om du jobbar åt mig? hehe. // Syrran

Johanna sa...

Kom igen nu Carro, idag är det dagen D, och jag VET att du inte vill diska i en hel vecka, så ös på nu bara!

*you can do it! Cut his fucking head off!* (vilken film är det eg?)