måndag 30 juni 2008

sista inlägget i juni

har inte så mycket att blogga om just nu. jobbat hela helgen och njuter nu av att vara ledig ända till kl 16 på onsdag eftermiddag. hängt med johanna och selma idag. vilket jäkla humör hon har den lilla skruttungen...=) inte populärt att inte få som man vill...haha...



känner mig rätt tråkig just nu faktiskt. jobbar mest och gör sen ingenting. ska väl ta tag i den där jävla uppsatsen nångång också, den kommer ju visserligen aldrig bli klar men ändå... har förträngt den för tillfället. orka ärligt talat inte bry mig. tänker på den ibland men sen trycker jag bort den. ska väl bli klar nångång men inte den här veckan.... och antagligen inte veckan efter heller....



nej nu ska jag återgå till att njuta av ledigheten....
funderar på att sova jag med men i en säng istället...=)



Inga kommentarer: