onsdag 27 augusti 2008

böcker!

jag har shoppat böcker idag. fyra nya pocketböcker ligger nu och väntar på mig. =) har även rensat ur två högar med böcker som jag antagligen inte kommer att sakna om de är borta. därför ska de bäras ner i källaren, alternativt kastas bort. har inte riktigt bestämt mig. skulle vilja köpa en bokhylla till för att kunna fortsätta samla men jag har ingenstans att ställa den. den dag jag bor i hus ska jag ha ett eget rum till mina böcker med en skön fåtölj och en bra läslampa till. möjligen ett litet bord också så jag kan ha en liten bärbar dator där. perfekt! och för att inte glömma bort, självklart ska jag ha en stor hylla till alla serieboxar också... haha! med böcker, serier och musik på datorn skulle jag inte behöva lämna rummet mer än för att äta eller gå på toaletten... =)




Inga kommentarer: