måndag 18 augusti 2008

mamma mia!

var ut och åt med några tjejer från jobbet igår och tittade sen på mamma mia på bion i sala. de var fullsatt så det var mycket folk! men riktigt trevligt var det allafall. =) så tack för en trevlig kväll!

har väl kanske inte så mkt att skriva just nu då det är alldeles för tidigt på morgonen. ska försöka få i mig lite frukost och sen dra mig iväg till skolan...

här är länken anna som jag skulle skicka med.

miley och hennes pappa med den där låten som är sååå fin...=)

http://www.youtube.com/watch?v=_V6o7Eroo_Q&feature=related

1 kommentar:

Anna sa...

Javisst var det skojigt igår! om jag var ledig i morgon skulle jag lätt kunna se filmen igen.

Sången med Miley och hennes pappa var verkligen jättefin! Kul att nån mer vuxen än jag gillar att se Hannah Montana och High school musical. Jag har nog inte insett att jag är 33år, men jag skyller på att det är Ida som vill se!