torsdag 14 augusti 2008

roadtrip

regnigt vid kupolen...


jag och daniel... glasspaus...=)


matstopp på vägen upp blev det...=)







japp, daniel har semester torsdag och fredag så idag tankade vi bilen. fyllde på olja och spolarvätska, kollade lufttryck i däcken och tog en roadtrip till borlänge och kupolen. haft en riktigt trevlig dag tillsammans! =) strosade lite i affärer, både roliga affärer för mig...=) där jag hittade två toppar och en del affärer som tydligen är roliga enligt daniel... vilket innebar spelaffärer...haha... jaja så kan de vara =) stannade till och fikade hos mamma på vägen hem och tog ett till stopp hos svärföräldrarna när vi lämnade av bilen... var hemma vid åtta och varit borta sen elva ungefär. riktigt kul har de varit allafall att bara umgås.

1 kommentar:

Johanna sa...

Hm, du glömmer det bästa på hela roadtripen juh! "Vid 70-skyltarna på Saladammsrakan mötte jag min goda vän Johanna" ska det ju stå! :) Låter som att ni haft en härlig dag!