söndag 17 augusti 2008

jobbar

mmm sitter på jobbet och har stulit till mig fem minuter i lugn och ro...=) haha, nej de är väldigt lugnt för tillfället så jag kan inte klaga och så jobbar jag bara till halv ett så jag ska absolut inte gnälla... =) blir jobb hela nästa helg också och det känns väldigt skönt. missade så mycket timmar när jag varit borta i slutet på sommaren så det känns skönt att få igen dom nu istället.

hade tjejkväll igår och sa hej då till theres som flyttar ända till luleå på måndag. kommer sakna dig här nere men månika och gänget kommer nog till luleå ska du se. kan ju bli första stoppet på en liten miniturne...=) så lätt slipper du oss inte...=) nej, men seriöst, det kommer att gå skitbra för dig där uppe. så lycka till och hoppas att du verkligen kommer att trivas!!

Inga kommentarer: