lördag 30 augusti 2008

godmorgon

eller ja... goddag kanske? =) har inte haft nå lust att skriva förrän nu. varit på lindex och trängts med massa folk, för de hade erbjudanden i massor då de byggt om butiken. så jag fick vänta länge på att betala för strumpbyxor haha... jaja. hittade även en jättefin lila bh så den fick också följa med hem. men nu är det verkligen köpstopp. nu har jag haft mitt roliga. behöver ju inte göra av med alla pengar riktigt än va?

var hos johanna igår och blev sminkad. =) fin sminkning men jag passar nog inte riktigt i grönt. håller mig till svart / grått, brunt eller lila jag. där trivs jag bäst.




lite mkt grönt under ögonen kanske men sånt kan man ju fixa till.... =) tycker det är snyggt med grönt men jag passar inte i det.... jag har inte sminkat mig nå annat än ögonen heller på undre bilden så fick man lite underlagskräm / puder och mer mascara och så så skulle de nog se ännu finare ut... =) övre bilden har jag allafall fixat hyn och smetat på läppglans så man inte ser så rödflammig ut... =)

nej nu ska jag gå och fixa lite mat. huuuungriiiiig!!!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Tycker inte bilden gjorde sminket rättvisa dock... Var finare i verkligheten! Men nja, du ska nog inte ha just de där gröna nyanserna på hela ögonen, blev liksom lite blackt... Jaja, då vet vi det iaf!