tisdag 26 augusti 2008

McLeods daughters!!!

som jag längtat och väntat på säsong åtta, och kollat av och till om det kommit något premiärdatum. senaste månaden har jag inte kollat och då har den börjat. så fyra underbara avsnitt finns nu i min dator och gissa vem som redan tittat på första avsnittet!!!

underbar underbar serie. lite annorlunda än alla amerikanska serier som bygger på så mycket intriger som möjligt och oftast är uppbyggda runt ett speciellt "meant to be" par. klart det är kärlek och intriger här med men det kretsar runt ett gäng kvinnor som tillsammans driver en fårfarm i australien. gissa varifrån jag fått min knasiga längtan om att se australien och dess landsbygd med dessa otroligt stora gårdar där du får ta planet för att hälsa på granngården? =) haha.

jag inbillar mig nästan att jag skulle kunna åka till drovers run och hälsa på alla......=)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjingeling!

Jag är oxå att stort MCD fan som bara väntar på att säsong 8 ska komma ut på Hallmark. Det verkar som chanel 9 som visat serien i australin strular o har plockat bort den helt..knas knas...

Anonym sa...

Hello!
Älskar också Mcleods daughters .
sökte på youtube, och kollar på alla avsnitt där nu . nu kollar jag på säsong 8 . ett tips :)

Anonym sa...

Alltså vilken snyftig inledning på final säsongen...