fredag 29 augusti 2008

garderobsrensning

ja, jag måste nog göra en ordentlig sådan och se över vad jag faktiskt använder där inne. köper kläder och använder en gång typ. vet inte varför men jag får för mig att jag måste spara på dom så dom inte blir förstörda och jag måste slänga dom... men istället så hänger dom ju bara där och jag tycker att jag inte har något att ta på mig. knasigt tänkande, javisst. är väl bättre att slänga något för att man nött på det av användande, inte slänga saker man använt en gång, låtit hänga ett par år och sen kastar för att det inte är "inne" längre... suck. jaja, kanske återkommer med resultatet om jag faktiskt blir klar idag... =)

ska nog dra igång lite rihanna och städa på. är väldigt inne på hennes musik just nu. man vill bara dansa och parta när man hör hennes låtar.
disturbia och take a bow är två favoriter just nu... =)

1 kommentar:

Johanna sa...

Klart jag orkar, det är lugnt!