måndag 18 augusti 2008

gjort om igen!

hade tråkigt så nu ser bloggen annorlunda ut igen. tröttnade på att den var så mörk, så nu blev den ljus igen. får väl se hur länge den ser ut så innan jag tröttnar, haha.

för övrigt så har jag idag insett att det nog är bra att daniel sköter disken. jag diskade undan lite snabbt idag efter skolan eftersom jag så fint sköt upp det igår. allafall, tyckte jag var så duktig som faktiskt tog tag i det på en gång. senare nu efter maten skulle daniel plocka ur diskstället för att kunna diska undan. det visade sig att jag tydligen inte var riktigt med i matchen under min fina diskning tidigare för fint ditlagt låg ett skitigt durkslag. de andra hade jag diskat men i farten har jag liksom bara plockat upp durkslaget och lagt det i diskstället... gissa om jag fick fina pikar från älsklingen...

jag säger ju att jag hatar att diska...

här kommer allafall lite bilder från gårdagens bio...



1 kommentar:

Anonym sa...

Skitigt var ett snällt ord... Får rycka upp dig på den fronten baby :)