måndag 18 augusti 2008

kan det vara möjligt???

fick ett telefonsamtal från min handledare nu på kvällen där vi gick igenom uppsatsen för hon ska åka bort några dagar nu. var en del ändringar att göra och först lät de som att de skulle bli samma visa som sist... totalt nertryckt i skosulorna... men efter lite jävlaranamma från min sida där jag verkligen ifrågasatte det hon sa så fick jag riktigt vettiga svar och förklaringar på hur hon tänkt sig och jag kunde köpa de mesta. så nu blir de hårdpluggande några dagar för att fixa de ändringar vi pratat om. nästa tisdag ska jag skicka in uippsatsen igen och då drar det igång. för som det låter, ska hon i morgon anmäla mig för opponering den 26 September! äntligen! kan det vara så att jag trots allt ska få klart allt det här och äntligen få ut min examen? vågar inte riktigt tro på att det kommer bli så än så vi tar en vecka i taget...

måste prata med lärarna på uska utbildningen på onsdag om jag kan fixa grupparbetena själv i en månad så jag kan lägga upp min tid själv. för om allt nu skulle gå vägen så kommer c-uppsatsen först den närmsta månaden för nu känns den definitivt som prio ett. kan den verkligen bli klar om en månad?? =)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Hejja Carro, snart är det klart och betalt, som Jonas skulle säga!!! Behöver du hjälp? isf får vi väl dra ihop en helgdejt och fixa det! Kram!

Linda Eklöv sa...

klart att den kan va klar om en månad kära du =) vi håller tummarna för det!!!!!!

Sofie sa...

Va rolig!! Det där fixar du! Och tänk vad du ska fira då om en månad :)