onsdag 20 augusti 2008

god morgon.

börjar verkligen må mycket bättre vilket märks på bloggandet... för ett par veckor sen fanns liksom ingen lust till nånting men nu känns det som att allt börjar kännas som vanligt igen. kan ju inte göra nånting åt vad som hänt allafall så det är bara att se framåt och planera utifrån de förutsättningar man faktiskt har!

var och tränade igår för första gången på ett halvår, hallå träningsvärk! =) jaja, tanken är väl att det här ska bli ett projekt som jag och älsklingen ska göra ihop fram till thailand. får väl se hur det går men... det är ingen risk att jag kommer träna för mycket och tröttna allafall för så är INTE älsklingen. och eftersom jag inte vill åka själv så blir det svårt att träna mer än tre gånger i veckan... och det är bara bra. måste lära mig att hålla saker på en vettig nivå. tror att det är där det skiter sig för mig varje gång... allt blir så extremt så jag tröttnar på allt efter en månad ungefär.

nej, nu är det dags att dra sig iväg till skolan.... usch! ingen lust med det idag...

Inga kommentarer: