torsdag 28 augusti 2008

hemma igen.

ja då var man hemma igen då efter en dag med shopping med syrran. =) trevligt var det, även om vi missade mcdonalds på väg hem...=)

hittade två t-shirts, två enkla linnen och ett par byxor plus lite smått och gott som hårnålar, tofsar, ögonskugga och sånt... vet inte om jag vågar kolla på kontot hur mycket som finns kvar...

läsarantalet har varit relativt högt för min lilla blogg i tre dagar nu... kanske har att göra med att jag skrivit om lite nyheter från aftonbladet så folk klickat sig hit genom det... trevligt allafall. hoppas ni inte finner min vardag alltför trist. den är ju långt ifrån lika glamorös eller händelserik som alla dessa tjejer som leder bloggligan just nu, haha.

jag skriver ju mest om det lilla som händer runt mig och slänger in en liten åsikt om allt möjligt med jämna mellanrum. det är väl så man lär göra om man vill ha många läsare. men jag tror inte jag orkar provocera hela dagarna bara för att få hit läsare. det var ju inte därför jag började blogga. började ju främst för min egen skull som en liten ventil och som en kul grej att se tillbaka på sen, och dels för att mina vänner skulle kunna hålla lite koll på vad jag pysslar med. =)

så jag tror inte jag kommer bli någon sprutande åsiktsmaskin här även om jag brukar ha gott om dem i vardagen... haha... =)

men lämna gärna en kommentar efter er ni som tittar in. =) alltid kul att höra andras åsikter.

Inga kommentarer: