lördag 30 augusti 2008

nya idoljuryn

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/dokusapa/idol/article3210639.ab

har sedan någon säsong tillbaka småtröttnat lite på idol då det känns som att varje säsong egentligen bara upprepar den innan, men med en ny jury kanske hela konceptet kommer kännas lite nytt och de kanske fokuserar på andra saker än de tidigare jurymedlemmarna. spännande att se faktiskt. jag gillar ju verkligen american idol, även om det kankse börjar bli liiiite uttjatat, så då kan jag ju inte helt ogilla svenska idol... =) jag är ju inte tv-nörd för inte... =)

däremot tror jag inte att den nya juryn vinner svenska folkets sympatier med deras sågningar av tidigare års vinnare. trots allt är det ju svenska folket som röstar fram vinnaren inte juryn....

på måndag börjar det!!! alla serier börjar och jag längtar!!!!!

Inga kommentarer: