fredag 29 maj 2009

Äntligen fredag!

Skulle gärna haft en dag tur idag istället för att börja 13:00. Skönt med ledig kväll på en fredag men så kan det vara. Trivs helt okej och det känns ju bra inför sommaren! Litet ställe så jag kommer kanske inte få så mycket pass där annars så jag ska ringa resursen nästa vecka tänkte jag och höra efter om hemtjänsten och så till hösten. Har fortfarande inte hört något om jobbet i Tärnsjö så mina känslor att jag inte fått det stämmer nog tyvärr...

Fick schemat för sommaren igår och det är väl skapligt. En del delade turer tyvärr men det är ju tur att pappa bor i västerås allafall... Vill helst inte åka hem i mellan och oftast är jag ledig mellan 13-16 så det blir ett massa åkande bara o man ska till Sala under rasten. Ska jobba mellan v.26 och v.33.

Dåligt med träning har det blivit den här veckan, men jag har rört mig en del på jobbet allafall... Ska springa i morgon och ta en promenad på söndag så det blir lite allafall. Sprang ju i tisdags också. Kan vara bra med en lugn vecka efter förra veckans massa träningspass...

Dagens kollage...


Juldagen -05

Inga kommentarer: