tisdag 5 maj 2009

Godmorgon

Självklart kan vi springa vårruset först och sen bestämma oss Elin =) Inte kommer jag klara att springa en mil, men det kunde vara en kul grej att testa för att se hur långt man kommer...=)

Har precis käkat lite frukost, kl tio blir det spåret med syrran. Har lånat en vindjacka av Daniel så nu gör det inget om det småduggar lite. Fan vad hurtigt de där lät... jag som knappt brukar gå utanför dörren ens när vädret är på topp. Men jag gillar att springa har jag insett, känns kul att komma ut och träna just nu och då är det väl bara att köra på antar jag. Får passa mig bara så jag inte kör för mycket och sliter ut mig och tröttnar bara...det vore ju inte ovanligt direkt...=)

Men jag kör ju först fyra veckor nu, sen får vi se vad som händer efter det!

Inga kommentarer: