fredag 8 maj 2009

Fortsättning

Idag har också varit en dag utan att tänka på mat eller motion. Med fika i skolan, västerås och sen middag på måns ols kände jag bara att det var skitsamma. Får ta nya ta från och med i morgon. Ska ju jobba hela dagen så då blir det regelbunden mat allafall. Och på söndag blir det motion igen, som sagt, balans! Tänker inte ge upp men kan inte bli helt manisk heller. Varenda litet snedsteg känns ju då som en katastrof...

Träffde Tina, Annika och Cindra och det var trevligt! Söt hon är!! Och full med enegi, sitta still var ingen favoritsysselsättning =)

Har ätit trerätters middag idag så nu är jag så mätt så det känns som att jag inte behöver äta på flera dagar. =) Men det var sååå gott!! Vi blev bara sex stycken av tio som käkade men det var hur kul som helst allafall =) Ska försöka träffas allihopa nångång i sommar och grilla eller nåt och det ser jag fram emot. Men nu blir det min bok en stund och sen försöka sova så man orkar upp i morgon! Här kommer lite bilder från dagen allafall...




Inga kommentarer: