onsdag 6 maj 2009

Promenad ett avklarad!

Idag blir det två promenader. Ska ut med Daniel sen på eftermiddagen, men jag var rastlös och sugen på onyttigheter så jag gick ut istället för att fördriva lite tid och inte stopppa i mig massa skit.

Imorgon är det äntligen dags att klippa sig och färga håret, hoppas verkligen det blir bra nu! Ska även bli skönt att ha avslutning i skolan på fredag och få betygen så jag officiellt är färdig med allt vad heter skola nu!!

Middag på måns ols på kvällen ska bli riktigt kul, har haft en helt okej klass under den här tiden. Haft en otroligt bra studiegrupp och det är jag glad för. Har fungerat bra och vi har kunnat haft kul också. Så jobbigt att annars vara i grupper där ingen egentligen vill prata med varandra....

Systeryster, titta vilken fin fågel jag träffa under promenaden! =)


1 kommentar:

Syrran sa...

USCH!!!! skjuta den, pang, pang! Ryser bara av bilden...