torsdag 7 maj 2009

Riktigt nere!

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jag försöker äta rätt, motionera och dra ner på godis men ändå stampar jag på samma vikt vecka ut och vecka in.... Blir så frustrerad och ledsen så det går inte att beskriva. Det är verkligen inte meningen att jag ska få gå ner i vikt. Upp 4 hg mot förra veckan! Varför liksom? Vet att man kan hamna på platåer men det här är sjätte!!! veckan som ingenting händer... det är ett par hg ner och sen upp igen. Vet verkligen inte vad jag ska göra!

Har känt mig så positiv och motiverad men det här får mig att bara vilja skita i allting just nu. Det är tydligen inte meningen att jag ska få vara normalviktig som andra. Det är meningen att jag för evigt ska vara den lite tjocka Carro som alla kläder sitter dåligt på för det veckar sig runt låren och midjan.... Jag kommer alltid få köpa löst åtsittande kläder för att dölja vecken tror jag...

Just nu tänker jag faktiskt bara sätta mig ner och grina ett tag....

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

men nej hörru!!! ja förstår verekligen hur du känner, tro mig men det är ändå värt det!! du lägger ju om dina vanor till det bättre så kroppen mår bra inuti oxå! Låter ju skittråkigt, ja vet, men det är ju kanon!! Sen försvinner ju kilona på köpet men kanske lite saktare än sist. Du tänker för mycke på hur lätt det gick sist men det behöver ju inte va lika nu. Kämpa på!!!!!!! Är verkligen avundsjuk på att du kan va så motiverad å duktig för ja har inte ens kommit så långt, bläää!!