söndag 10 maj 2009

Söndag

Har haft en väldigt skön söndag, trots storstädning av lägenheten! =) Men nu är det rent ett tag igen då. Hopplöst att ha katter av den anledningen... känns alltid dammigt för dom hårar så. Men men, skulle ju inte välja bort dom heller så det är bara att stå ut...

Har varit hem till syrran en stund på kvällen också, hjälpte henne städa lite i garderoben. Fick ett fint linne av henne, men det är så rosa...=) inte en färg jag brukar använda, men man får väl försöka. Har varit dåligt med träning i dagarna men idag har jag skött maten helt okej och det är ju ett plus! Imorgon är det nya tag och jag ska träna med Daniel när han slutat jobba. Är vädret skapligt blir det nog även en morgonpromenad, vi får se...

Har även städat ordentligt i min garerob, igen... lyckas stöka till som fan där inne hela tiden. Men nu är det snyggt en stund allafall.



Har inte så mycket att skriva om, är mest glad över att jag stått emot godissuget idag. Hoppas det går lika bra i morgon... Fick blommor av min älskling igår också efter jobbet för att jag blev färdig med skolan. Jättefina var dom, passade riktigt bra på vardagsrumsbordet!


Inga kommentarer: